Aspirant lid (50% korting)

Nog geen mediator? Word dan vast aspirant-lid! Volgt u een erkende opleiding tot mediator, dan kunt u tijdens uw opleiding bij het opleidingsinstituut al lid worden van de NMv via het aspirant-lidmaatschap. Het mooie is dat u slechts de helft van de jaarlijkse contributie hoeft te betalen tot het moment dat u uw opleiding heeft afgerond. En als aspirant-lid heeft u direct al recht op vele NMv-faciliteiten.

Ook als mediator in opleiding kunt u lid worden van de NMv. U kunt gedurende die periode al werken aan uw netwerk, collega mediators ontmoeten, deelnemen aan inspirerende bijeenkomsten en u ontvangt het Tijdschrift Conflicthantering. Daarnaast kunt u gratis het online blad Nederlandse Mediation lezen met uitgewerkte casuistieken en gebruik maken van andere ledendiensten van NMv.

Maximaal 2 jaar

U kunt maximaal twee jaar aspirant-lid van de NMv zijn. Na het succesvol afronden van uw opleiding mediation bij het opleidingsinstituut wordt het aspirant-lidmaatschap omgezet in een regulier lidmaatschap. U geeft dit zelf door aan de NMv.

Anders dan een regulier lidmaatschap

Als aspirant-lid heeft u geen stemrecht op Algemene Ledenvergadering (ALV). U bent ook niet vindbaar op de website bij ‘vind een mediator’ en u moet zelf bij uw opdrachtgever aangeven dat u aspirant-lid bent en dus nog in opleiding.

Aanmelden en kosten

Het aspirant lidmaatschap kost slechts € 101,94 excl. btw per jaar, dat is een korting van 50% ten opzichte van het reguliere lidmaatschap. Aanmelden kan via het aanmeldformulier.