Bestuur NMv

Het bestuur van NMv bestaat uit minimaal 3 en maximaal 9 personen die worden benoemd door de leden. Alle bestuurders zijn werkzaam als professionele mediators en nemen vrijwillig en praktisch onbezoldigd zitting in het bestuur vanuit de gedeelde ambitie om de belangen van de professionele mediators te behartigen en mediation te promoten en de maatschappelijk verankering te verstevigen.

Nieuwe benoemingen bestuur NMv

Tijdens de Algemene Ledenvergadering die plaatsvond op donderdag 8 juni heeft Julia Gerlach officieel afscheid genomen als voorzitter van de vereniging. Samen met de aanwezigen heeft zij teruggekeken naar het jaar 2022. Voordat er een blik geworpen kon worden naar het komende jaar hebben de leden ingestemd met de benoeming van een nieuwe voorzitter en een penningmeester. Zij waren reeds onderdeel van het huidige bestuur als (aspirant) bestuurslid.

Maak kennis met de nieuwe voorzitter Willem Ruiterman en Aad van Dam, penningmeester.

Willem Ruiterman
“Ik ben van huis uit ondernemer met een hele brede interesse. Dat bracht mijn carrière via retail naar assurantiën, financial planning en human resource management. Daarna ben ik 15 jaar werkzaam geweest als piloot in onder andere Azië en Europa. Vanuit die hoek neem ik ervaring mee van veel verschillende culturen. Daarnaast heb ik veel bestuurswerk gedaan. Ik heb ervaring als vrijwilliger in buurtbemiddeling en ben mediator.”

“Mijn uitdaging in het bestuur?

Het NMv adagium "Eén sector, één geluid, met ruimte voor eigen identiteit” verder ontwikkelen en invullen. Daar wil ik mij de komende tijd hard voor maken. Want NMv heeft hart voor de samenleving.

Wilt u meer weten over zijn werkzame leven, bekijk dan zijn Linkedin-profiel.

Aad van Dam
Na 35 jaar ondernemer geweest te zijn ben ik sinds 2017 arbeidsmediator en help de in mediation betrokken partijen een oplossing te vinden voor de kwestie of het conflict waar ze zich in bevinden. Het geeft mij voldoening als er een oplossing gevonden kan worden. “Mijn uitdaging in het bestuur? De NMv verder brengen en daar waar nodig mijn collega bestuurders bijstaan.

Willen jullie meer weten over zijn werkzame leven dan kunnen jullie zijn Linkedin-profiel bekijken.

Aad en Willem kijken uit naar een vruchtbare samenwerking met al hun fijne collega’s bij de NMv.

De Belofte

Het bestuur heeft haar ambitie gevat in 'De belofte van NMv'.

NMv belofte

(klik op de afbeelding voor een download)

Ruiterman, W.J.J. (Willem)

Bekkers, H. (Hans)

Lid

van Dam, A. (Aad)

• Schippers, H.A.G. (Gjalt)

Lid

U kunt contact opnemen met het bestuur via het algemene e-mailadres of telefonisch via (0345) 589002.