Gratis webinars voor NMv leden

Door NMv Redactie

De NMv staat klaar om haar leden een boeiende en educatieve ervaring te bieden met een reeks webinars. Deze vormen niet alleen een gelegenheid tot verdieping van kennis, maar ook tot het verkennen van de diverse richtingen waarin mediation zich voortduren ontwikkelt.
full image

Gratis webinars voor NMv leden

De Nederlandse Mediatorsvereniging (NMv) staat klaar om haar leden een boeiende en educatieve ervaring te bieden met een reeks aanstaande webinars. Deze webinars vormen niet alleen een gelegenheid tot verdieping van kennis, maar ook tot het verkennen van de diverse richtingen waarin mediation zich voortdurend ontwikkelt.

Voor leden van de NMv zijn deze webinars gratis. De webinars zijn toegankelijk en dragen bij  aan het lidmaatschapsvoordeel. Elk webinar belooft een meeslepende ervaring te zijn. Experts uit het werkveld delen inzichten over actuele onderwerpen en trends in de wereld van mediation.

Aanbieding voor niet leden.

De NMv biedt ook niet leden de mogelijkheid om deel te nemen aan deze waardevolle webinars tegen een bescheiden vergoeding van € 25,00 exclusief btw. Een uitstekende gelegenheid voor mediators van buiten het NMv-netwerk, conflictcoaches en anderen die beroepsmatig in aanraking komen met conflictsituaties om deel te nemen aan deze educatieve sessies.

Deelnemers aan deze webinars ontvangen waardevolle kennis en inzichten, en worden beloond met 2 CPD (ADR) en/of PE-punten (MfN). Deze punten dragen bij aan de voortdurende professionele ontwikkeling van mediators. Door het volgen van webinars zijn NMv mediators steeds beter toegerust om alle uitdagingen in de bemiddelingspraktijk tegemoet te treden

Het programma bevat een rijke verscheidenheid aan onderwerpen. Deze variëren van  juridische ontwikkelingen tot innovatieve benaderingen in conflictbemiddeling. Of je nu een doorgewinterde professional bent of net begint in het veld van mediation, deze webinars bieden een waardevolle gelegenheid om je kennis te verbreden en te verdiepen.

Mis het niet!

Mis deze kans niet om deel te nemen aan deze boeiende webinars. Laat je inspireren! De NMv verwelkomt haar leden en biedt niet-leden de gelegenheid om tegen een geringe vergoeding deel te nemen aan deze waardevolle webinars. Leren, delen en verbinden staan centraal. De NMv kijkt ernaar uit om samen de weg van continue groei en ontwikkeling te bewandelen.