Actueel

Bekijk hier het laatste nieuws, kennisartikelen, columns en de ledenvoordelen.

We houden onze website bezoekers graag op de hoogte over NMv evenementen, webinars, vergaderingen, en ander NMv en mediation nieuws. Artikelen uit onze nieuwsbrieven zijn hier ook terug te lezen. Als lid heb je de mogelijkheid je voordeel te doen met de ledenvoordelen, deze worden regelmatig aangevuld.

Kleur bekennen en toch neutraal zijn Column

Kleur bekennen en toch neutraal zijn

Kan ik blij worden van het schrijven van een column? Zeker! Want er zij zoveel positieve zaken te melden. Ik val maar gelijk met de deur in huis. Van nieuwe website tot vakgroepen, van samenwerkingen tot aan interssante oproepen aan de leden. Ik wens je, namens het NMv-bestuur, veel leesplezier

Gratis vindbaar op www.vindeenmediator.nl Ledenvoordelen

Gratis vindbaar op www.vindeenmediator.nl

Vindeenmediator.nl is een initiatief van de Nederlandse Mediators vereniging (NMv). Op vindeenmediator.nl zijn meer dan 950 professionele NMv mediators te vinden met hun specifieke expertises. NMv mediators zijn vindbaar door te zoeken op postcode, plaatsnaam of expertise.

Korting: Het coachhuis Ledenvoordelen

Korting: Het coachhuis

50% korting voor het eerste jaar. Het Coachhuis heeft een uniek netwerk van meer dan 700 spreekkamers en groepsruimtes. "Bij de selectie van ons groeiende aanbod letten wij op bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer, zodat u uw klanten door heel Nederland kunt ontvangen."

Gratis webinars voor NMv leden Ledenvoordelen

Gratis webinars voor NMv leden

De NMv staat klaar om haar leden een boeiende en educatieve ervaring te bieden met een reeks webinars. Deze vormen niet alleen een gelegenheid tot verdieping van kennis, maar ook tot het verkennen van de diverse richtingen waarin mediation zich voortduren ontwikkelt.

Logo en merknaam deponeren, 10% korting. Ledenvoordelen

Logo en merknaam deponeren, 10% korting.

De NMv heeft gebruik gemaakt van de diensten van Intellect om de logo's en woordmerken van Nederlandse Mediators vereniging, NMv, Week van de Mediation en Tijdschrift Conflicthantering te registreren.

4 min. leestijd
Je NMv lidmaatschap terugverdienen met een zorgverzekering van Zilveren Kruis Ledenvoordelen

Je NMv lidmaatschap terugverdienen met een zorgverzekering van Zilveren Kruis

Verdien je lidmaatschap terug met een zorgverzekering van Zilveren Kruis? Ontvang 10% korting op jouw aanvullende zorgverzekering. Voordelige basispremies, keuze uit 3 basisverzekeringen 10% op je tandartsverzekering Met handige app heb je je zorgpas bij de hand en declareer

2 min. leestijd
Promotie video Mediation algemeen, Arbeidsmediation en Familie mediation Ledenvoordelen

Promotie video Mediation algemeen, Arbeidsmediation en Familie mediation

Om u te helpen uw eigen praktijk te promoten, heeft de NMv een drietal filmpjes laten maken. Een algemene video over mediation, een video voor scheidings-/familiemediators en een video voor arbeidsmediators. De video's worden gepersonaliseerd met uw eigen logo en contactgegevens.

Business Mediation Competitie 2024: Doe mee! Nieuws

Business Mediation Competitie 2024: Doe mee!

Onderhandelen is een essentieel onderdeel van de zakenwereld. We dagen jou uit om je vaardigheden te testen! Ben jij een student die zichzelf wil uitdagen in een zakelijke onderhandeling? Wil je kijken hoe effectief je met jouw studententeam bent in het komen tot overeenstemming?

12 min. leestijd
usps image

Wordt nu lid en ontvang ook vele voordelen

Voordelen
  • Collectieve belangenbehartiging, promotie en netwerken
  • Gratis abonnement Tijdschrift Conflicthantering
  • Korting op verzekeringen
  • Voordelige vergader- en spreekruimte
  • Uitgave Nederlandse Mediation
De NMv en haar dynamiek Column

De NMv en haar dynamiek

Eens even kijken wat er tot nu toe dit jaar is gebeurd. In de afgelopen anderhalve maand was jullie bestuur, bestaande uit ondergetekende, Gjalt Schippers, Hans Bekkers en Aad van Dam, bezig met vrijwilligers, netwerk en overleggen binnen het bestuur, automatisering ............

7 min. leestijd
Trots op onze NMv vrijwilligers! Kennis

Trots op onze NMv vrijwilligers!

De Nederlandse Mediators vereniging werkt samen met diverse vrijwilligers die elk hun expertise inzetten voor de NMv. Daarop zijn we trots. In onze nieuwe rubriek ´Trots op onze vrijwilligers´ leer je ze beter kennen. Dit keer stelt Elly Kuijvenhoven zich voor van; Natuurlijk! Mediation.

Lezersonderzoek TC en NM Nieuws

Lezersonderzoek TC en NM

De ontwikkelingen van mijn vak bijhouden’ is voor 90% van de lezers de belangrijkste reden om Tijdschrift Conflicthantering en Nederlandse Mediation te lezen. Voor 77% biedt ‘het TC’ inspiratie en nieuwe inzichten. 79% van de lezers is heel tevreden, tevreden of neutraal over de kwaliteit van TC.

5 min. leestijd
Mediationclausule is bindend Nieuws

Mediationclausule is bindend

Veel mediators hebben zich de afgelopen jaren op tal van manieren hard gemaakt om de rechtskracht van een mediation clausule onder de aandacht te brengen en beargumenteren. Dit werk blijkt zijn vruchten af te werpen!

5 min. leestijd