Nieuw aanbod BAV voor NMv-leden

BAV.jpg.webp

Als Nederlandse beroepsvereniging voor professionals in mediation (NMv) zoeken we voortdurend naar mogelijkheden om extra services aan onze leden te bieden. Het inspelen op ontwikkelingen binnen het vakgebied van mediators is hierbij belangrijk. De huidige tijd waarin mediators opereren stellen moderne eisen aan de inrichting van het vak mediator. Professionalisering op het gebied van Beroeps- en Bedrijfsaansprakelijkheid (BAV) is daarbij een belangrijk onderdeel.

Naast het vertrouwde aanbod van AON hebben we nu ook een nieuw aanbod, via Kendall Mason. Vorige week hebben zowel AON als Kendall Mason een presentatie gegeven over hun aanbod en konden de NMv-leden hier vragen over stellen. Beide presentaties zijn beschikbaar op de NMv website, zodat u alles nog eens rustig kunt nalezen.

Klik hier voor de presentatie van AON
Klik hier voor de presentatie van Kendall Mason

Kendall Mason organiseert nog een online spreekuur: op dinsdag 17 november van 14.00 – 15.30 uur.
Nadere informatie hierover ontvangt u binnenkort.

Leden van de NMv kunnen via het besloten deel van de NMv-website hun aanvraag voor een Beroeps- en Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering indienen.

Niet-leden kunnen een mail sturen naar info@mediatorsvereniging.nl om zowel de aanvraag te doen als het lidmaatschap aan te vragen. Ook beantwoorden we uiteraard graag uw vragen over het lidmaatschap.