Nieuwjaarsbijeenkomst; u doet toch ook actief mee?

verbinding nieuwjaarsbijeenkomst.png.webp

Op 21 januari 2021 starten we het NMv-jaar met de gebruikelijke nieuwjaarsbijeenkomst, waarbij in de nieuwjaarsspeech van onze voorzitter Julia Gerlach de highlights voor komend jaar aan bod komen. Waar is de NMv mee bezig en waar wil zij in 2021 naar toe? Ook wordt er teruggeblikt naar 2020.

Hierna wordt Mariëtte Hamer geïnterviewd en zal zij haar visie over verbinding, het NMV-thema van 2021, geven. Mariëtte Hamer heeft, zoals u vast weet, onlangs de prestigieuze Eberhard van der Laan Award in ontvangst mogen nemen en is daarmee een belangrijke speler in het werkveld van mediation geworden.

Daarna nodigen wij u uit om zelf actief deel te nemen aan de netwerkbijeenkomst onder leiding van bestuurslid Sandra Ploeg. Zij brengt u in direct contact met NMv collega mediators waarbij er zowel op geografische ligging als op mediationgebied genetwerkt kan worden. Wat dat u oplevert? Naast een aantal mooie gesprekken waarin tot verbinding gekomen wordt is het doel om uw eigen netwerk daardoor te vergroten zodat u als lid van de NMv collega mediators kunt vinden om tot intervisie te komen, mee samen te werken of te sparren. Deze netwerkbijeenkomst werd al vaker gefaciliteerd voor nieuwe leden en altijd met veel enthousiasme ontvangen. Daarom organiseren we deze bijeenkomst nu ook voor ‘bestaande’ leden, en dan ook nog eens online! U wordt daarbij door de host naar de aparte digitale ‘kamers’ geloodst, zodat u in alle rust met elkaar het gesprek kunt aangaan. Nogmaals: onder begeleiding, dus het is voor alle leden toegankelijk!

Vanuit het bestuur kijken wij uit naar een mooie NMv-nieuwjaarsochtend, waarin u geïnformeerd, geïnspireerd en gefaciliteerd wordt.

Geef u wel van tevoren op, want op de dag zelf is dit helaas om technische redenen niet mogelijk; alvast bedankt voor uw begrip.

Inschrijven kan hier