Jelle Hoppenbrouwers nieuwe NMv Community Manager

Jelle_Hoppenbrouwers.jpg.png.webp

Aangenaam, mijn naam is Jelle Hoppenbrouwers. Ik ga de komende 12 maanden de NMv helpen bij haar social media- en communicatiestrategie. Na 25 jaar door middel van IT en marketing mijn klanten te hebben geholpen met het oplossen van hun communicatieuitdagingen, doe ik dat sinds vorig jaar als mediator.

Ik heb een eigen praktijk voor arbeidsmediation in Rhenoy, een klein dorp in de Betuwe. Ik woon daar in een oude voormalige boerderij, waar ik samen met mijn vriendin ook een B&B run. Met twee kinderen van 12 en 10 jaar oud, part time twee stiefdochters van 15 en 13 jaar oud en een jonge Heidewachtel hoef ik me niet te vervelen.

Inmiddels ben ik betrokken bij een aantal werkgroepen binnen de vereniging, waar mooie initiatieven steeds meer gestalte krijgen. En er zit nog meer in het vat! De komende tijd zullen jullie daar via de nieuwsbrief, website en social media meer over te horen krijgen. Als u suggesties en goede ideeën heeft over hoe de vereniging haar doelstellingen zo goed mogelijk kan invullen, dan kom ik graag met u in contact via jelle.hoppenbrouwers@mediatorsvereniging.nl.