Promotie video Mediation algemeen, Arbeidsmediation en Familie mediation

Door NMv Redactie

Om u te helpen uw eigen praktijk te promoten, heeft de NMv een drietal filmpjes laten maken. Een algemene video over mediation, een video voor scheidings-/familiemediators en een video voor arbeidsmediators. De video's worden gepersonaliseerd met uw eigen logo en contactgegevens.
full image

Persoonlijke Promotiefilm Eigen Praktijk t.w.v. € 399,00 voor maar € 99,00

Volg deze stappen om een video te bestellen:

1. Download het bestelformulier (PDF)
  2. Vul het formulier op je eigen computer in en verstuur het formulier, samen met je logo (zie onder) naar info@mediatorsvereniging.nl
  3. Betaal de factuur die je per e-mail ontvangt
  4. Je ontvangt binnen twee weken de persoonlijke video per e-mail

De volgende voorwaarden zijn van toepassing:​

• Heb je een kortingscode, vul deze dan in in het veld ‘Kortingscode’. De bijbehorende korting wordt verrekend met de factuur.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van een correct logo. Het logo dient met de onderstaande specificaties te worden aangeleverd. Indien het logo niet aan deze specificaties voldoet, kunnen wij de video niet voor je maken.
  • Specificaties logo:
    • Format: PNG, met witte of transparante achtergrond
    • Resolutie: minimaal 300dpi
    • Afmetingen: minimaal 1200 pixels breed
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van correcte contactgegevens (telefoon en website). Indien de video wordt geproduceerd met verkeerd aangeleverde  gegevens, kun je niet nog een video met de juiste gegevens aanvragen.
  • De persoonlijke video wordt per WeTransfer naar u verzonden.
  • Je dient zelf te zorgen voor het hosten van de video. Dit kunt u bijvoorbeeld doen via YouTube.
  • Als je na ontvangst fouten in de contactgegevens signaleert, terwijl je die wel correct hebt aangeleverd, dient je dit binnen 7 werkdagen aan ons door te geven, zodat wij een nieuwe video kunnen maken en opsturen.
  • De levertijd van de video is ongeveer 2 weken.

Kosten

De kosten per video bedragen € 99,00 ex. BTW, voor leden van de vereniging. Indien je beschikt over een kortingscode, dan kan je daarmee korting krijgen. Vul de  kortingscode in op het bestelformulier. De video’s zijn alleen voor leden van deNMv beschikbaar.