Column Oktober 2021 - Julia Gerlach

Jorgen en Julia.jpg.webp

Beste lezer,

Het onderwerp van deze column begint met mijn laatste regel van de vorige maand. Een aantal leden heb ik inderdaad (kort) gezien in Woudenberg waar de life-coaching van het IMK-NMv event plaats vond. Het was leuk jullie weer te ontmoeten!

'Focus is een kwestie van beslissen welke dingen je niet gaat doen' -omdenkspreuk- kan een thema in coaching zijn. In deze nieuwsbrief ‘Week van de Mediation’ willen wij als bestuur laten zien waar wij gezamenlijk onze focus op hebben gelegd. Er komt een prachtige week aan met veel aandacht voor- en van leden en naar verwijzers toe die in verbinding staan met onze potentiële clienten.

Tijdens de opening van de week, die wij zoals altijd met de ALV beginnen, nemen wij u ook mee in ons vrijwilligersbeleid. Een beroepsvereniging heeft baat bij de inzet van actieve en deskundige leden. Samen de vereniging vormen is een mooi uitgangspunt. Wat trouwens niet betekent dat daar altijd veel tijd in hoeft te gaan zitten. Het is zinvol om hier eens aandacht aan te besteden, hoe wij de vereniging samen vorm kunnen geven. Tijd wordt ook genomen om u mee te nemen in de werking van ‘Het Manifest’. Een initiatief van een aantal partijen, waaronder de NMv. Zo zijn er nog een aantal mooie programmaonderdelen. Leest u vooral het programma in deze nieuwsbrief en kies datgene waar uw interesse naar uitgaat.

Als laatste kunt u vanaf 29 oktober a.s. -via een lifestream- een mooie aankondiging van de Week van de Mediation zien en horen vanuit een discussie die gevoerd wordt onder leiding van Jörgen Raymann met als onderwerp: Mediation.
Ook namens het bestuur wens ik u veel plezier en inspiratie tijdens de Week van de Mediation!

Met warme groet,

Handtekening Julia

Julia Gerlach, voorzitter NMv

Heeft u vragen of wilt u reageren: klik hier.

Nijkerk, 12 oktober 2021