De toekomst van mediation

RoSo.jpg.webp

Drie keer per jaar komen regionale en sectorale verenigingen en NMv bijeen in het RoSo (Regionaal Sectoraal overleg) om verenigingszaken en ontwikkelingen te bespreken. In januari van dit jaar ging het over ieders droom over de toekomst van mediation. In mei is een voorstel besproken om hierin concrete stappen te zetten en hoe we daar allemaal aan kunnen bijdragen.

Neemt u plaats aan de themawerktafel over de toekomst van mediation?

Tussen nu en het volgende RoSo overleg in september zal een Themawerktafel worden opgezet in het kader van het Manifest.
Wilt u meedenken over de toekomst van mediation en deelnemen aan deze tafel, dan kunt u zich hiervoor aanmelden via info@mediatorsvereniging.nl t.a.v Hans Bekkers.