Leden voordelen.

Belangenbehartiging en netwerken.

Als lid van de NMv maak je onderdeel uit van een netwerk. Een netwerk dat zich sterk maakt voor de belangen van de mediators. Dit ongeacht in welke hoedanigheid of in welke regio jij je vak uitoefenent! Daarmee zijn wij uniek in Nederland! Als NMv vinden wij het belangrijk dat mediation op de kaart komt en dat de markt goede professionele mediators kan vinden.

Met elkaar vormen we een netwerk waarin we een aantal keren per jaar kennisbijeenkomsten organiseren en het netwerken ondersteunen. Maandelijks informeren wij je als lid over de nieuwtjes uit de vereniging en hebben we regelmatig interessante aanbiedingen van derden.

Gratis abonnement Tijdschrift Conflicthantering.

Tijdschrift Conflicthantering is hét vakblad voor conflictbemiddeling in brede zin, zoals mediation, conflict coaching, buurtbemiddeling en arbitrage.

Als lid van de NMv ontvang je in 2024 vier keer per jaar het Tijdschrift Conflicthantering t.w.v. € 199,54 exclusief btw.

De edities

Elke editie is gevuld met praktijkgerichte en verdiepende artikelen, interviews, columns en visies op de vakontwikkeling. In het katern Nederlandse Mediation beschrijven en reflecteren mediators op eigen casuïstiek van de praktijk. Casuïstiek op onder andere het gebied van arbeid, familie, overheid, zakelijk en straf.

Als lid van de NMv kun je alle artikelen in TC ook online lezen.

Uitgave Nederlandse Mediation.

Gratis abonnement.

Met het NMv lidmaatschap heb je een gratis abonnement op het tijdschrift Nederlandse Mediation van Wolters Kluwer. Het tijdschrift geeft meer inzicht in de uitkomsten van mediations door op consistente en gestructureerde wijze geanonimiseerde mediations te behandelen. Deze worden aangeleverd, geselecteerd en bewerkt door een netwerk van mediators. De mediators zijn werkzaam in de praktijk en beoordeeld en geredigeerd door een ervaren redactie. Nederlandse Mediation verschijnt als onderdeel van de TC vier keer per jaar en heeft aandachtsgebieden zoals Arbeid, Familie, Overheid, Strafzaken, Zakelijk en Zorg. Alle artikelen zijn ook online te lezen.

Intervisie.

De NMv vindt het van belang dat  leden zich blijven ontwikkelen. Door middel van intervisie bevorder je als mediator jouw deskundigheid en kwaliteit van het eigen werk. Voor onze leden verstrekken wij informatie en een netwerk van intervisie begeleiders.

Netwerksessies.

Maandelijks worden er online netwerksessies georganiseerd waar kan worden gediscussieerd over alle onderwerpen die met mediation en de NMv te maken hebben. Klik hier voor de agenda van deze bijeenkomsten.

NMv Vertrouwenspersoon

De NMv-vertrouwenspersoon fungeert als mentor voor kwesties waarmee jij je als mediator geen raad weet. Ook geeft de NMv vertrouwenspersoon preventief advies bij een klachtdreiging. Tevens ondersteunt de vertrouwenspersoon mediators tegen wie een klacht is ingediend of een tuchtzaak loopt.

Eigen praktijk? De NMv helpt je vooruit!

Hoe financier ik de start van een eigen praktijk? Wat voor rechtsvorm kies ik? Hoe stel ik een ondernemingsplan op en hoe voer ik mijn administratie? Hoe kom ik aan klanten? Als ik met anderen samen begin, wat voor afspraken moeten wij dan maken? Heb je vragen over het ondernemerschap of over mediation als beroep, dan kun je als lid van de NMv terecht bij de Vraagbaak Eigen Praktijk.

Verzekeringen.

Als lid van de NMv kun je een interessante beroepsaansprakelijkheidsverzekering afsluiten bij AON of Kendall-Mason. Bij het Zilveren Kruis kan je een zorgverzekering afsluiten tegen gunstige voorwaarden.

Voordelige vergader- en spreekruimte (Het Coachhuis).

Ben je op zoek naar een ruimte voor jouw mediations, intervisiebijeenkomsten of vergaderingen? Profiteer dan als NMv-lid van 50% korting op de jaarbijdrage van Het Coachhuis. De korting geldt voor het eerste jaar.

Webcall.

Een voordelig abonnement op Webcall, een bijzonder privacy-vriendelijk videoconference systeem speciaal ontwikkeld voor NMv online mediators.

Zakelijke korting op diverse business services.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.