Even voorstellen: Aad van Dam – Algemeen Bestuurslid NMv

Aad van Dam- bijgesneden.jpg

Sinds deze zomer heeft het NMv-bestuur versterking gekregen in de persoon van Aad van Dam. Hij gaat zich voorlopig bezighouden met NMv events, financiën en automatisering. Aad stelt zich hierbij graag aan de leden voor:

Een maand of drie geleden kwam ik op de NMv website de vacature tegen dat er een bestuurder gezocht werd voor de NMv. Ik heb daar met enthousiasme op gereageerd. Gedurende de maand juli heb ik gesprekken gehad met de bestuurders Julia, Hans en Gjalt. Hun enthousiasme versterkte nog meer het goede gevoel wat ik al langer had over de NMv. Een beroepsvereniging met ambities.

Daar wil ik graag deel van uitmaken. Helpen ons vak verder te brengen, gesprekspartner te zijn voor onze leden, een luisterend oor te hebben en onze leden te vertegenwoordiging daar waar het nodig is.

Sinds eind 2017 ben ik arbeidsmediator en help de in mediation betrokken partijen een oplossing te vinden voor de kwestie of het conflict waar ze zich in bevinden. Het geeft mij voldoening als er een oplossing gevonden kan worden.

Tijdens de gesprekken met mijn collega-bestuurders merkte ik al snel dat hun agenda overvol zit. Op verzoek van Julia hou ik mij voorlopig bezig met de NMv events, financiën en automatisering. Hierdoor krijgen zij hun handen vrij om zich te kunnen concentreren op andere taken en het NMv beleid.

Uiteraard zal ik in de eerstvolgende ALV worden voorgedragen.

Willen jullie meer weten over mijn werkzame leven dan kunnen jullie mijn Linkedin profiel bekijken.
Ik kijk uit naar een fijne samenwerking met al mijn collega’s bij de NMv.

Met vriendelijke groet,
Aad