Peiling: uw belangstelling voor Masterclass Wervend Schrijven

schrijvenvoorjevak.jpg

In de Week van de Mediation organiseert de redactie van vakblad Nederlandse Mediation (NM) een aantal Masterclasses ‘Wervend Schrijven’.Om een inschatting te maken van het aantal Masterclasses dat we gaan inplannen, peilt NM nu alvast de belangstelling. Het aantal deelnemers per sessie is namelijk beperkt.

Denkt u dat deze Masterclass u inspireert?
Maak uw voorlopige belangstelling kenbaar en stuur een kort bericht aan Carla Goosen of Hans Bekkers. Wij stellen uw bericht zeer op prijs. Details over de locatie, kosten, de PE-punten en nadere informatie volgen.

Over de Masterclass Wervend Schrijven
Wervend schrijven over je werk is een belangrijke vaardigheid bij acquisitie. Met een prikkelend artikel kun je jezelf als professional én ons vak bij opdrachtgevers en verwijzers op de kaart zetten. De redactie van Nederlandse Mediation organiseert in de Week van de Mediation 2022 de Masterclass Wervend Schrijven. Onder leiding van een deskundig vakgerichte schrijver leer je de kneepjes van het wervend schrijven over jouw uitgevoerde mediations of beleidsbemiddelingen. Een concrete opbrengst zal jouw prikkelende artikel zijn over een uitgevoerde beleidsbemiddeling of mediation die zal worden gepubliceerd in NM, het vakblad waarin toegepaste mediations en beleidsbemiddelingen staan, als onderdeel van Tijdschrift Conflicthantering. De Masterclass levert jou PE-punten op (aanvraag loopt). Plaatsen van jouw bijdrage in NM levert jou vervolgens nogmaals 2 PE-punten op.