Promoot de Week van de Mediation!

Oproep WvdM.JPG

Wij zijn zeer verheugd dat velen van jullie zich als deelnemer aan de Week van de Mediation hebben aangemeld, veel dank daarvoor! Inmiddels worden er meer dan 40 activiteiten aangeboden, met voor elk wat wils. En er komen er nog steeds meer bij. Met nog drie weken te gaan is nu de tijd gekomen om deze activiteiten te promoten.

Wilt u nog meedoen met het verzorgen van een activiteit? Wacht dan niet langer en meldt u aan via https://weekvandemediation.nl/deelnemers/

Promotie Week van de Mediation

Deze week zijn we gestart met de publiciteitscampagne voor de Week van de Mediation. We hebben een persbericht verstuurd aan 300+ mediakanalen. En ook via social media en publicaties van andere organisaties laten wij van ons horen.

Vriendelijk verzoek aan u: help mee om de Week van de Mediation te promoten!

Deel de NMv-posts op LinkedIn, twitter en instagram op uw tijdlijnen, of maak een eigen bijdrage op basis van uw doelgroep. Op https://weekvandemediation.nl kunt u makkelijk activiteiten vinden voor verschillende interesses en doelgroepen. Zo maken we er samen een succes van!