Uitnodiging NMv webinars

webinar.png

De NMv organiseert de komende periode aantal webinars voor leden.  Een leuke, informatieve en leerzame manier om kennis te maken met verschillende richtingen waarin mediation zich blijft ontwikkelen. En u ontvangt ook nog eens 2 CPD (ADR) en/of PE-punten (MfN) voor dit webinar.

Webinar De werkwijzer ArbeidsMediation (wAM)

Op 23 januari staat het eerste webinar op de agenda, over het nut van de werkwijzer Arbeidsmediation (wAM).
Aanmelden voor dit webinar is vanwege het grote aantal aanmeldingen niet meer mogelijk.
We wensen Tineke Otter veel succes met de presentatie van dit webinar.

Webinar Conflictvaardig op het werk via arbeidsmediation

Op 17 februari (16:00 - 18:00 uur) staat het tweede webinar op de agenda met de titel 'Conflictvaardig op het werk via arbeidsmediation'.

In dit webinar gaan Jan Plevier en Frank Emmelot in op het conflict als bron van ontwikkeling. Hierin komen onder andere de NVAB-Richtlijn Conflicten in de werksituatie voor het handelen van de bedrijfsarts, STECR Werkwijzer Arbeidsconflicten en het SCARF-model aan de orde.

De NMv nodigt haar leden van harte uit om dit webinar bij te wonen.
Meer informatie een aanmelden

Webinar Familie en nalatenschapsmediation

Op 17 april (19.30 - 21.30 uur) staat het derde webinar op de agenda met de titel 'Familie en nalatenschapsmediation'.

Dit webinar wordt gepresenteerd door Guusje van de Ven. Zij is geregistreerd als MfN-registermediator en werkt als gespreksbegeleider, bemiddelaar, teamcoach en trainer voor aanstormende mediators. Daarnaast is zij sinds januari 2015 gecertificeerd nalatenschapsmediator bij de stichting Nalatenschapsmediation.

De NMv nodigt haar leden van harte uit om dit webinar bij te wonen.
Meer informatie een aanmelden