1e NMv webinar 2023 een groot succes!

NMv webinar 23 jan .jpg

Het eerste webinar in de serie WIE JARIG IS TRAKTEERT werd gehouden op 23 januari.

Spreker Tineke Otter gaf op geheel eigen wijze inzicht over het ontstaan en de werking van de 'Werkwijzer Arbeidsmediation’. Uit onderzoek blijkt dat de integriteit van een arbeidsmediator regelmatig (39%) in de knel zit. De stichting wAM io heeft dat onderzocht en was verrast door de uitkomsten.

Hoe komt het dat soms het vertrouwen in het mediationproces wordt geschaad? Wat helpt betrokkenen over de drempel? Want het gros van de betrokkenen bij een arbeidsconflict zijn super tevreden over de mogelijkheid om gedoe op de werkvloer met mediation op te lossen. Sterker nog, achteraf gezien, hadden ze het veel liever veel eerder ingezet.

Dat kan anders, daarom is de Werkwijzer ArbeidsMediation (wAM) ontwikkeld. Tineke verhaalde op eigen wijze over haar ervaringen en het onderzoek naar de noodzaak van de wAM.
Klik hier om de presentatie nog eens terug te lezen.

Het NMv bestuur was bijzonder verheugd met de opkomst. We ontvingen maar liefst 180 deelnemers. Voor NMv alle redenen om uit te kijken naar uw aanmelding voor de volgende webinars, waarvan er nog 2 georganiseerd worden in het kader van 'wie jarig is trakteert'. Schrijf u snel in, want vol is vol.

Heeft u een reactie of wilt u uw mening kwijt over dit initiatief? Schrijf ons op info@mediatorsvereniging.nl