Blijf op de hoogte via de NMv-webinars

webinar.png

De NMv organiseert de komende periode weer een aantal webinars voor leden.  Een leuke, informatieve en leerzame manier om kennis te maken met verschillende richtingen waarin mediation zich blijft ontwikkelen.En u ontvangt ook nog eens 2 CPD (ADR) en/of PE-punten (MfN) voor dit webinar.

Op 23 januari stond het eerste webinar met Tineke Otter op de agenda over het nut van de werkwijzer Arbeidsmediation (wAM). Het was een daverend succes met 180 aanmeldingen!

Webinar conflictvaardig op het werk via arbeidsmediation – 24 maart

Wegens omstandigheden moest het 2e webinar ‘Conflictvaardig op het werk via arbeidsmediation’ van 17 februari jl. helaas worden verplaatst naar 24 maart (16:00 - 18:00 uur).

In dit webinar gaan Jan Plevier en Frank Emmelot in op het conflict als bron van ontwikkeling. Hierin komen onder andere de NVAB-Richtlijn Conflicten in de werksituatie voor het handelen van de bedrijfsarts, STECR Werkwijzer Arbeidsconflicten en het SCARF-model aan de orde.

Aanmelden kan via deze link

Had jij je al aangemeld voor dit webinar? Dan hebben we je aanmelding meegenomen naar de nieuwe datum en tijd. Zonder tegenbericht van jou verwachten we je aanwezigheid op 24 maart 2023 van 16:00 tot 18:00.
We vertrouwen op je begrip en hopen je op 24 maart te mogen begroeten. Tot dan!

Webinar Familie en nalatenschapsmediation – 17 april

Op 17 april (19.30 - 21.30 uur) staat het derde webinar ‘Familie en nalatenschapsmediation' op de agenda.

Dit webinar wordt gepresenteerd door Guusje van de Ven. Zij is geregistreerd als MfN-registermediator en werkt als gespreksbegeleider, bemiddelaar, teamcoach en trainer voor aanstormende mediators. Daarnaast is zij sinds januari 2015 gecertificeerd nalatenschapsmediator bij de stichting Nalatenschapsmediation.

De NMv nodigt haar leden van harte uit om dit webinar bij te wonen.

Aanmelden kan via deze link