Wil jij een boost geven aan onze social media kanalen?

Door Annatascha Udinga

• 2 min. leestijd
De NMv is op zoek naar vrijwilligers die een kleine bijdrage willen leveren aan het boosten van onze social media kanalen. Vind jij het leuk om content te schrijven? Of is het maken van analyses meer jouw ding? We zoeken meerdere vrijwilligers voor het boosten van onze social media kanalen.
full image

De NMv heeft diverse social media kanalen zoals een bedrijfspagina op LinkedIn, een groep op LinkedIn, Instagram, Facebook en meer. We willen optimaal gebruikmaken van deze kanalen. Alleen wij kunnen dit niet alleen. Daarom zoeken wij meerdere vrijwilligers die één of twee uurtjes per week beschikbaar hebben om onze social media kanalen tot een hoger level te brengen.

Weet jij de geheimen van Instagram?

Denk met ons mee hoe wij dit kanaal beter kunnen inzetten en wat jij hierin voor ons kan betekenen

Ben jij een LinkedIn expert?

We zoeken iemand die onze volgers van onze bedrijfspagina en LI-groep analyseert en in kaart brengt

Weet jij welk inhoud goed doet op Facebook?

Dan gaan we graag met je in gesprek. Moeten we gaan voor een bedrijfspagina of juist een groep? En wat zijn de voordelen?

Vind je het leuk om content/artikelen te schrijven voor social media?
Wij zoeken hiervoor meerdere vrijwilligers. Niet alleen voor social media. Ook voor onze nieuwsbrief

Heb je interesse?
Stuur ons dan een e-mail en motiveer kort wat jouw toegevoegde waarde is en je ervaring. We maken dan graag online kennis met je. Vanwege de feestdagen zal het online kennismakingsgesprek plaatsvinden begin 2024.

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

newsletter image