Eén uurtje per week is al voldoende

Door Annatascha Udinga

De NMv wil dichter bij haar leden staan dan ooit. Want de NMv? Dat zijn wij! Wil jij samen met ons mediaton meer bekendheid geven in Nederland? En heb jij een uurtje in de week ruimte in je agenda? Word dan vrijwilliger. Zet jouw expertise in om gezamenlijk dit doel te halen. Of je nu een AVG-expert bent of iemand die goed is in het schrijven van artikelen, iedereen is welkom.

De NMv is on the move! We zijn bezig met prachtige projecten en initiatieven. Door gepassioneerde vrijwilligers is intussen Jong NMv ontstaan en NMv Onderwijs. En zo zijn er veel meer van dat soort voorbeelden.

Jouw voordelen
– je expertise is van toegevoegde waarde
– zichtbaarheid voor je eigen bedrijf
– verzekerd tegen ongevallen
– onkostenvergoeding
– je vergroot je netwerk
– begeleiding door en samenwerken met De NMv
– het ontplooien van eigen initiatief

Interesse?
We gaan graag met je in gesprek. Stuur een e-mail naar het NMv secretariaat en geef aan wat jij voor ons kan betekenen.