Trots op onze NMv vrijwilligers!

Door Annatascha Udinga

• 4 min. leestijd
De Nederlandse Mediators vereniging werkt samen met diverse vrijwilligers die elk hun expertise inzetten voor de NMv. Daarop zijn we trots. In onze nieuwe rubriek ´Trots op onze vrijwilligers´ leer je ze beter kennen. Dit keer stelt Elly Kuijvenhoven zich voor van; Natuurlijk! Mediation.
full image

Elly Kuijenhoven stelt zich voor.

Wie ben je en wat doe je?
Sinds 2018 werk ik voor mezelf als mediator onder de naam Natuurlijk! Mediation. Ik maak afspraken op een eigen locatie of kom naar gewenste locaties om cliënten van dienst te zijn. Mijn expertise ligt op het gebied van echtscheidingsmediation, familiemediation, arbeidszaken en ziekteverzuim. Ik ben er trots op dat ik mensen kan ondersteunen bij het vinden van vreedzame oplossingen en het bereiken van positieve resultaten, zelfs in complexe situaties. Ik geloof sterk in een professionele en empathische aanpak, waarbij ik luister naar de behoeften van alle betrokken partijen en een veilige omgeving creëer voor open communicatie en samenwerking. Ook kijk ik ernaar uit om mijn ervaring te delen en bij te dragen aan het bevorderen van harmonie en conflicttransformatie.

Wie zijn jouw klanten en wat los jij voor hen op?

Als vertrouwenspersoon richt ik mij niet per se op een bepaalde doelgroep en heb mensen van verschillende nationaliteiten en met verschillende achtergronden mogen helpen. Dat spreekt me ook het meest aan. Ik heb in mijn werkende bestaan altijd met heel verschillende groepen gewerkt en ervaringen opgedaan.

Wat is jouw onderscheidende factor?

Ik ben opgegroeid in een ondernemersgezin en heb drie jaar in het buitenland gewoond en gewerkt (Italië) en in uiteenlopende functies bij diverse werkgevers gewerkt. Zodoende heb ik veel ervaring opgedaan in de omgang met mensen met diverse achtergronden.

Waarom heb jij je aangemeld als vrijwilliger voor de NMv?

Als vrijwilliger heb ik mij aangemeld  bij de NMv omdat ik graag een bijdrage wil leveren aan de verdere ontwikkeling van mediation in Nederland. De NMv heeft me veel informatie en hulp geven toen ik als mediator startte. Op mijn beurt hoop ik zo ook andere collega-mediators te kunnen helpen en een duwtje in de rug te kunnen geven.

Wat doe je als vrijwilliger voor de NMv?

Als vrijwilliger voor de NMV probeer ik samen met enthousiaste collega-vrijwilligers mediation in Nederland meer onder de aandacht te brengen. Momenteel help ik vooral bij voorlichting, met name bij het bij het organiseren van bijeenkomsten.

Wil je meer weten over Elly?
Check dan haar:
LinkedIn-profiel