NMv afdeling Scheiding

NMv Scheiding

Het Scheidingscongres
Op 9 februari 2024 vindt Het Scheidingscongres plaats. Ontdek de toekomst van scheidingsbegeleiding; een exclusief congres voor vak professionals.

Dan is dit kleinschalige, exclusieve congres een must evenement voor jou als lid van de NMv!

Het proces van scheiding is complex en veelzijdig, en om alle facetten adequaat te kunnen begeleiden, is een team van diverse experts essentieel. Of het nu gaat om juridische vraagstukken, emotionele ondersteuning of financieel advies, onze partners helpen ons een maatwerk service te bieden.

Dankzij deze samenwerkingen kunnen we niet alleen de kwaliteit van onze diensten verbeteren, maar ook bijdragen aan een duurzamere en empathischere scheidingsbranche.

Inspiratie, kennis en netwerk
Bij Het Scheidingscongres is geen ruimte voor wollige taal of zweverige ideeën. We focussen op de realiteit van scheidingsprocessen en hoe we deze kunnen optimaliseren. Samen werken we aan het verbeteren van de dienstverlening voor de mensen die wij bijstaan. Het Scheidingscongres is jouw kans om actief deel te nemen aan de toekomst van scheidingsdiensten.

Onze sprekers zijn:
Dagvoorzitter Scheidingscongres: Iris Gündel
Thijs Lindhout: De Impact van Scheiding en de Zoektocht naar Geluk
Annemarie van Gaal: De Kracht van Financieel Maatwerk
Ilse Brommersma: Spreker, Systemisch gedachtegoed van De Fontein

Pak die kans, werk samen, en laten we samen vooruitgang boeken.

1. Als NMv lid krijg je  20% korting op de al lage prijs van 275 ex btw. M.a.w. een korting van 55 euro ex btw per ticket. Bovendien zijn er  6 PE-Punten MfN, ADR, ICR, SKJ, is parkeren gratis en kan je deelnemen aan 2 workshops.

Gebruik de kortingscode nmv20.

We hopen je daar te zien!

“Met elkaar verbeteren we de positie van scheidingsbegeleiding.”

Klik hier voor de website Het Scheidingscongres

Vind een mediator in jouw regio

Op zoek naar een mediator? Vind een mediator in jouw regio:

Naar vindeenmediator.nl