text image
TC is een uitgave van de NMv

Tijdschrift Conflicthantering en Nederlandse Mediation

Tijdschrift Conflicthantering is hét vakblad voor conflictbemiddeling in brede zin, zoals mediation, conflictcoaching, buurtbemiddeling en arbitrage.

Elke editie is gevuld met praktijkgerichte en verdiepende artikelen, interviews, columns en visies op de vakontwikkeling. In het katern Nederlandse Mediation beschrijven en reflecteren mediators op eigen casuïstiek van de praktijk. Casuïstiek op onder andere het gebied van arbeid, familie, overheid, zakelijk en straf.

Tijdschrift Conflicthantering (TC) en het katern Nederlandse Mediation (NM) worden, naast alle NMv mediators, daarom ook gelezen door verwijzers  (onze NMv partner leden) bij conflictoplossing, zoals bedrijfsjuristen en management van organisaties, rechters en advocaten, HR-medewerkers, verzekeraars, geschillencommissies en overheden zoals gemeenten, provincies en ministeries, waterschappen en uitvoeringsorganisaties.

Ben je lid, aspirant-lid of partnerlid van de NMv dan ontvang je 4 x per jaar het tijdschrift t.w.v. € 199,54 exclusief btw gratis.

Tijdschrift Conflicthantering verschijnt 4 keer per jaar. TC is een uitgave van de Nederlandse Mediatorsvereniging (NMv) en wordt uitgegeven door Wolters Kluwer.

Kies je abonnement op ons Tijdschrift Conflicthantering

1. Gratis abonnement via lidmaatschap NMv. Kosten NMv-lidmaatschap: € 209,98 per jaar.
    Meer informatie
  2. Abonnement via Wolters Kluwer – € 199,54 per jaar, excl BTW. Prijsverhoging per 1 juli 2024!
  3. Gratis proefabonnement – Stopt automatisch na 6 maanden (2 edities)

Ben je geregistreerd mediator?
Je bent geregistreerd als mediator maar nog geen lid van de NMv, wordt dan lid en ontvang Tijdschrift Conflicthantering 4 x per jaar.  (jaarcontributie € 209,98 exclusief btw per jaar). Je geniet van nog meer voordelen zoals advies vragen aan de NMv Vertrouwenspersoon, je kunt gepersonaliseerde promotiefilms bestellen voor een zeer gunstig tarief, korting op verzekeringen, stemrecht, vindbaar op de website Vindeenmediator.nl , gratis webinars met PE punten en nog veel meer.

Ben je geen mediator maar kom je wel beroepsmatig in aanraking met mediation?
Als je beroepsmatig in aanraking komt met mediation dan kunnen we je het partnerlidmaatschap aanbieden met 27% korting (jaarcontributie € 153,83 exclusief btw per jaar). Je ontvangt dan het Tijdschrift Conflicthantering 4 x per jaar, je kan maandelijks aansluiten bij de NMv Online Netwerkbijeenkomsten, je krijgt kortingen op verzekeringen en nog een aantal interessante voordelen. Ook kan je deelnemen aan de gratis webinars met PE punten.

text image
TC Digitaal

Bekijk TC 5 digitaal

Het tijdschrift Conflicthantering nummer 5 jaargang 18/2023 heeft het thema “Visie”.

De NMv geef je graag een voorproefje. Bekijk deze editie digitaal. 86 pagina’s vol met nuttige informatie, interviews en voorlichting over het mediationvak, en nog eens 24 pagina’s Nederlandse Mediation.

Ben je lid van de NMv, partnerlid of aspirantlid dan ontvang je dit prachtige magazine
t.w.v. € 199,54 exclusief btw vier x per jaar gratis.

Vanaf 30 april kunt u meerdere uitgaves van Tijdschrift Conflicthantering en Nederlandse Mediation bekijken via uw inlog bij de NMv.

Wil je TC bekijken via de Kluwer Navigator log dan in via Mijn NMv

TC 5 digitaal, klik hier